Bajusszal és focival kampányolnak Tatabányán

Bridgestone
Ötödször tartották meg a „Movember – Bajusszal az egészségért” hónapot a Bridgestone tatabányai gyárában, és mivel a 2022-es futball világbajnokság kezdete is rendhagyó módon novemberre esett, labdarúgással kapcsolatos játékokkal hívták fel a figyelmet a szűrővizsgálatok és férfiegészség fontosságára.

„Az egészség telitalálat!” – így hangzik a Bridgestone Movember kampányának mottója. A tatabányai gyár idén a 2022-es, Qatarban rendezett focivébé apropóján futballhoz kapcsolódó játékokkal és aktivitásokkal hívta fel a figyelmet a rendszeres szűrővizsgálatok és a megelőzés fontosságára. A kampány célja minden évben az, hogy a dolgozókat játékosan, de mégis lényegre törően tájékoztassák a betegség valós veszélyeiről és növeljék a szűrővizsgálaton résztvevők számát.

A dolgozók online kvízekkel és játékos aktivitásokkal szállhattak harcba egy-egy Bridgestone mezért és a vb hivatalos Adidas labdájáért. A futball jegyében a kihívást keresők egy speciális, kapusok és F1-es pilóták által használt reflexfal segítségével mérhették össze ügyességüket, a házi vb tippmix-en pedig a szerencséjüket.

A dolgozók részére biztosított tizenegy ingyenes szűrési alkalom fontosságát a Ments Manust Mozgalom tette tanulságossá prevenciós előadással az önvizsgálatról, és a tévhitekről. Segítségükre volt Bridget Stone, a márka hősnője, aki a meggyőzés erejével hatott a férfi kollégákra. Ahogy mindig, az érdeklődőknek most is volt lehetőségük feltenni a kérdéseiket.

„A gyár létszámát tekintve 70 százalékban férfiakból áll. Októberben, a B-Pink kampányunkkal a mellrák elleni küzdelemre, így a nőkre koncentráltunk, novemberben azonban megmutattuk, hogy a férfi kollégák is számíthatnak a támogatásunkra. Minden évben igyekszünk kreatív módon felhívni a figyelmet a rendszeres prosztatarák-szűrés és az általános egészségmegőrzés fontosságára. Idén a kollégák a mindenki által szeretett futball jegyében mérhették össze ügyességüket és tudásukat. Úgy gondolom, nem csak a góloknak örülhetünk együtt a hónapban, hanem annak az összefogásnak is, amit a gyár dolgozói tanúsítottak az egészségük érdekében” – mondta Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató.

 

A Bridgestone Tatabánya kiemelten fontosnak tartja dolgozói mentális és fizikai egészségének megóvását. Utóbbit például folyamatos, ingyenes szűrésekkel, oltásokkal erősítik, a lelki egészséget pedig tanácsadással, a családok támogatásával és színes programokkal támogatják.