Mit tud az új Ranger?

A Ford felvarrta sikeres pickupjának ráncait, az újdonság nagyobb teljesítménnyel, takarékosabb motorral és sok vezetősegéddel érkezik a magyar piacra az év második felében.

Motorból csak egy méret lesz, a kétliteres EcoBlue dízelmotor károsanyag-kibocsátását szelektív katalizátor (SCR) javítja. Az új 10 fokozatú automatikus sebességváltóval kombinálva a gyártó szerint 9 százalékkal kevesebbet fogyaszt a Renger, mint elődje.  A kínálat csúcsán a 2,0 literes EcoBlue blokk kétturbós változata áll majd 213 lóerő teljesítménnyel és 500 Nm forgatónyomatékkal. A gyengébb változatokban az egyturbós motor 130, illetve 170 lóerővel ketyeg.

2019Ford_Ranger-Wildtrak_2

A Regular Cab, Super Cab és Double Cab kivitelekben kapható új Ford Ranger már alapáron négykerék-meghajtású. Sokrétű, többe között mezőgazdasági felhasználását is lehetővé teszik magabiztos fizikai képességei: gázlómélysége 800 milliméter, hasmagassága 230 milliméter, így ez az autó még a legkeményebb terepen sem adja fel. 29 fokos első és 21 fokos hátsó terepszögének köszönhetően az új Ranger vezetői a meredek terepakadályokat is magabiztosan győzhetik le. Az autó offroad képességeihez méltó a 3500 kilogrammos maximális vontatási képesség és az akár 1252 kilogramm hasznos teherbírás is.

2019Ford_Ranger-Wildtrak-Interior_8

Kategóriájában a Ranger az első modell, amelybe alapfelszerelésként kerül a gyalogosészlelővel kiegészített ütközésre figyelmeztető rendszer és az intelligens sebességhatároló. A vásárlók ezentúl aktív parkolóasszisztenst is rendelhetnek, hogy megkönnyítsék a behemót városi használatát.