Új márka nyitott szalont Magyarországon

A PSA-csoport prémiummárkája, a DS 2015-ben vált teljesen önállóvá. A DS Automobiles küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba. A DS modelleket korábban a Citroën hálózat értékesítette, azonban 2018. december 1-jétől már kizárólag DS bemutatótermekben történhet a modellek forgalmazása.

2018 végén a márka mintegy 370 értékesítési ponton volt jelen a világ különböző pontjain, hálózata gyors ütemben bővül. Budapesten az Emil Frey csoport vállalta, hogy megépíti a szabványoknak megfelelő DS Store-t. A DS második generációs modellsorozatának első darabja a középkategóriájú prémium SUV, a DS 7 Crossback. Hibrid változata 300 lóerős, négykerék-meghajtású és 60 kilométeres kibocsátás-mentes hatótávolsággal rendelkezik.