Sopronban nyitott szalont a Suzuki

Suzuki szalonnal bővült a négy dunántúli nagyvárosban jelen lévő Iniciál Autóház Kft. A Sopronban nyílt új kereskedés a Suzuki márka teljes modellpalettájával és széles körű szolgáltatásokkal várja a meglévő és leendő ügyfeleket. Az újautó-eladási listákat 2018. elején is magabiztosan vezető Suzuki a soproni szalonnal tovább erősíti kiterjedt hazai hálózatát az ország nyugati régiójában.

Az Iniciál Autóház Kft. 15 éve meghatározó régiós autókereskedés a Nyugat-Dunántúlon. A Győrben, Mosonmagyaróváron, Szombathelyen és Sopronban működő szalonjaiban számos márka eladásával és mindenre kiterjedő szervizelésével foglalkoznak a lehető legnagyobb szakértelemmel. A 2015. óta tartó, tudatos portfólióépítés következő lépcsőfokaként, a növekedés jegyében a soproni Iniciál idén februártól Suzuki márkakereskedéssel bővült. „Számunkra régóta minta az a következetes elkötelezettség, amelyet a Suzuki a hazai piacon elért eredményeiért tesz. Ennek megfelelően társaságunk számára megtiszteltetés és nagy lehetőség e család, a Suzuki márka tagjává válni” – jegyezte meg Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója a szalon ünnepélyes megnyitóján, aki hozzátette, nagy álma vált valóra e bővüléssel, amely hatására jelentős eredménynövekedést vár.

A hivatalos átadóünnepségen Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatókkal, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgatóval közösen vágta át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter japán szokásnak megfelelően egy porcelán szerencsemacskát adott át Taródy Zsoltnak. A Suzukinál is ápolt hagyomány szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.

A soproni Iniciállal a Suzuki a nyugati országrészben tovább erősíti jelenlétét. A bővülésben fontos szerepe van többek között annak, hogy itthon az új személyautó értékesítésben továbbra is a Suzuki áll az élen. A tavalyi évet óriási előnnyel, 15 161 eladott személygépkocsival és 13,04 százalékos piacrésszel vezette a márka, mellyel a legkedveltebb lett a hazai eladások toplistáján.